
Rozmiar okazał się za duży lub za mały?
Z przyjemnością go wymienimy, a paczkę z nowym rozmiarem wyślemy do Ciebie bez żadnych kosztów dostawy.
Aby Wymienić:
Do każdej paczki dołączamy formularz zwrotu lub wymiany (czarna ulotka).
Uzupełnij następujące pola na formularzu:
- Imie i Nazwisko, adres,nr telefonu.
- Nr zamówienia
- W polu Uwagi wpisz "wymiana na rozmiar ..."
Tak wypełniony formularz spakuj razem z produktem i wyślij na Nasz adres
Magazyn18
Piłsudskiego 18
95-060 Brzeziny
Nowy rozmiar odeślemy do Ciebie bez żadnych kosztów dostawy. Kiedy życzysz sobie wymianę na inny model spodni wpisz w polu Uwagi: "wymiana na model ... w rozmiarze ...."
Jeżeli chcesz wymienić na inny model, który jest tańszy to wpisz dodatkowo na formularzu swój nr konta i w polu "kwota zwrotu" różnice którą Ci przelejemy.
Jeżeli spodnie będą droższe możemy ustawić różnice w cenach jako kwotę pobrania u kuriera. Prosimy wtedy o dołączenie takiej informacji na formularzu.
UWAGA:
Dostałeś paczkę i rozmiar okazał się zły? W momencie gdy podejmujesz decyzje o wymianie, sprawdź najpierw na Naszej stronie czy produkt w tym rozmiarze jest dostępny. Jeżeli jest dostępny, zarezerwuj go sobie. Jak?
Dodaj go do koszyka, następnie wybierz opcji dostawy "Wymiana- rezerwacja produktu". Wciśnij potwierdzam zakup. Zamówienie ma na celu tylko rezerwacje rozmiaru. Możesz wpisać otrzymany nr zamówienia na formularz zwrotu który otrzymałeś razem z paczką .Ułatwi to proces wymiany.
Produkt został zarezerwowany na 7 dni, jeżeli w tym czasie nie otrzymamy Twojej paczki, rezerwacja produktu przepadnie. Oczywiście jeżeli produkt będzie nadal dostępny w sklepie po tym czasie to go wyślemy do Ciebie lub w przypadku jego braku - wyślemy do Ciebie e-mail.
Produkty szybko znikają z Naszych półek i w momencie gdy przedmiotu na który chcesz wymienić nie posiadamy na magazynie to wysyłamy zapytanie e-mailowe czy życzysz sobie zwrot czy wymianę na jakiś inny model co znacznie opóźnia cały proces wymiany. Wcześniejsze sprawdzenie i rezerwacja towaru powoduje szybsze przeprowadzenie procesu wymiany.
Termin realizacji wymiany to maksymalnie 3 dni robocze . Od momentu otrzymania przez Nas paczki do momentu jej spakowania i wysłania do klienta może minąc do 3 dni roboczych. Jeżeli zależy Ci na czasie i chcesz szybko otrzymać nowy produkt zwróć niewłaściwe produkty, a na nowe rozmiary zrób oddzielne nowe zamówienie i je ponownie opłać. Jak zwrócić ? Patrz poniżej
Zwrot
Towar nie spełnia Twoch oczekiwań lub po prostu nie pasuje i chcesz zwrócić? Nic prostszego. Zwrot lub wymiana możliwa w ciągu 30 dni od otrzymania przez Państwa przesyłki.
Warunkiem zwrotu przedmiotu jest
- dołączony paragon
- towar nie może być używany
Spakuj przedmiot, dołącz do paczki formularz z paragonem, formularz został dołączony do paczki ale można pobrać również tutaj
(kliknij, aby pobrać formularz) i wyślij na adres
Magazyn18
Piłsudskiego 18
95-060 Brzeziny
Zlecenie zwrotu środków nastąpi maksymalnie w ciągu 10dni roboczych od otrzymania od Nas paczki zwrotnej.
- Jeżeli opłaciłeś zamówienie przelewem natychmiastowym, blikiem lub Paypo, dokonamy zwrotu tą samą metodą.
- Jeżeli zamówiłeś paczkę z płatnością u kuriera zwrot zostanie dokonany na konto podane przez Ciebie w formularzu.
Prosimy pamiętać:
Nie przyjmujemy paczek wysłanych do Nas za pobraniem, towar nie może nosić śladów użycia.Kupujący wysyła towar na swój koszt.
Prosimy o zachowanie potwierdzenia nadania paczki zwrotnej do Nas do momentu otrzymania przez Państwa środków za zwrot.