
Rozmiar okazał się za duży lub za mały?
Z przyjemnością go wymienimy ,a paczkę z nowym rozmiarem wyślemy do Ciebie bez żadnych kosztów dostawy.
Aby Wymienić:
Do każdej paczki dołączamy formularz zwrotu lub wymiany ( czarna ulotka).
Uzupełnij następujące pola na formularzu:
-Imie i Nazwisko ,adres,nr telefonu.
-Nr zamówienia
-W polu Uwagi wpisz ,, wymiana na rozmiar ...''
Tak wypełniony formularz spakuj razem z produktem i wyślij na Nasz adres
Magazyn18
Piłsudskiego 18
95-060 Brzeziny
Nowy rozmiar odeślemy do Ciebie bez żadnych kosztów dostawy...
Kiedy życzysz sobie wymianę na inny model spodni wpisz w polu Uwagi:
-wymiana na model ... w roz ....''
Jeżeli chcesz wymienić na inny model który jest tańszy to wpisz dodatkowo na formularzu swój nr konta i w polu ,, kwota zwrotu'' różnice którą Ci przelejemy...
Jeżeli spodnie będa droższe możemy ustawić różnice w cenach jako kwotę pobrania u kuriera...Prosimy wtedy o dołączenie takiej informacji na formularzu...
UWAGA:
Dostałeś paczkę i rozmiar okazał się zły? W momencie gdy podejmujesz decyzje o wymianie , sprawdź najpierw na Naszej stronie czy produkt w tym rozmiarze jest dostępny. Jeżeli jest dostępny , zarezerwuj go sobie. Jak?
1.Dodaj go do koszyka , następnie wybierz opcji dostawy ,, Wymiana- rezerwacja produktu''. Wciśnij potwierdzam zakup. Zamówienie ma na celu tylko rezerwacje rozmiaru. Możesz wpisać otrzymany nr zamówienia na formularz zwrotu który otrzymałeś razem z paczką .Ułatwi to proces wymiany.
Produkt został zarezerwowany na 7 dni , jeżeli w tym czasie nie otrzymamy Twojej paczki , rezerwacja produktu przepadnie. Oczywiście jeżeli produkt będzie nadal dostępny w sklepie po tym czasie to go wyślemy do Ciebie lub w przypadku jego braku - wyślemy do Ciebie e-mail.
Produkty szybko znikają z Naszych półek i w momencie gdy przedmiotu na który chcesz wymienić nie posiadamy na magazynie to wysyłamy zapytanie e-mailowe czy życzysz sobie zwrot czy wymianę na jakiś inny model co znacznie opóźnia cały proces wymiany. Wcześniejsze sprawdzenie i rezerwacja towaru powoduje szybsze przeprowadzenie procesu wymiany.
Termin realizacji wymiany to maksymalnie 3 dni robocze . Od momentu otrzymania przez Nas paczki do momentu jej spakowania i wysłania do klienta może minąc do 3 dni roboczych. Jeżeli zależy Ci na czasie i chcesz szybko otrzymać nowy produkt zwróć niewłaściwe produkty , a na nowe rozmiary zrób oddzielne nowe zamówienie i je ponownie opłać. Jak zwrócić ? Patrz poniżej
-------------------------------------------------------------------------------
Zwrot
Towar nie spełnia Twoch oczekiwań lub po prostu nie pasuje i chcesz zwrócić? Nic prostszego
Zwrot lub wymiana możliwa w ciągu 30 dni od otrzymania przez Państwa przesyłki
Warunkiem zwrotu przedmiotu jest
-dołączony paragon
-towar nie może być używany
Spakuj przedmiot, dołącz do paczki formularz z paragonem , formularz został dołączony do paczki ale można pobrać również tutaj
(kliknij ,aby pobrać formularz)
i wyślij na adres
Magazyn18
Jakub Szczęsnowicz
ul.Piłsudskiego 18
95-060 Brzeziny
Zwrot będzie na Twoim koncie do 10dni roboczych od otrzymania od Nas paczki zwrotnej, nie przyjmujemy paczek wysłanych do Nas za pobraniem, towar nie może nosić śladów użycia.Kupujący wysyła towar na swój koszt.Prosimy o zachowanie potwierdzenia nadania paczki zwrotnej do Nas do momentu otrzymania przez Państwa środków za zwrot.
Zwrot butów
Przy zwrocie obuwia prosimy klientów o nie naklejanie ani zaklejanie pudełka od butów.
Prosimy o spakowanie pudełka z butami w folie lub foliopak/kopertę i dopiero naklejanie/ przyklejanie/ zaklejanie
Użycie taśmy bezpośrednio na pudełko spowoduje na trwałe zniszczenie opakowania.